Monday, June 6, 2011

i think i've found my heartstealer!!!!

salam..
yeterday,6th june 2011 smeone ask me...
nak tak kwn dgn dia...
and i said leh jgk..
yela..
aku skrgkn dah solo..
nak tgu atiq???
smpai tua laaa...
aku cuma leh doakn die jmpe org bru..
aminn...
dia ni???
ape nak cerita ye...
bru knl je pon..
i'm lying if i said i don't love atiq anymore...
he'll be in my heart for the rest of my life...
actually i don't want to think about this..
skg ni aku cuma nak study..
and awk..
if awk bce ni..
sy bkn nak mainkn awk..
aku cuma knl dia skit2 je..
and i wonder why...klau aku knl a guy..
his birthday must be in july..
pelik2...
huhu..
dia ckp kat aku smlm..
knpa entry aku byk sedih2..
aku ckp tak pela..
nnti aku tulis yg best2 lak..
aku takde cte best laaa..
nnti laa ble2 ak ade cte best ak tulis..
ok lah..
nak g mnd..
hehe..
assalamualaikum...
 

No comments:

Post a Comment