Tuesday, January 24, 2012

basi tak basi..

gila! aku tak kira basi ke tak basi. aku nak cerita gak! haha. best gile doe PLKN tuh! mcm2 ragam aku nampak. kawan2 pon best. ahaha. -penat mmg penat. tp mak cik aku cakap AKU DAH KURUS. aaaaaa.. bangga kot.. padahal baru 3 minggu je. td dia pesan kat aku,


KALAU AWAK HABIS PLKN NANTI,SAYA NAK TENGOK AWAK KURUS SIKIT LEH???


aku jawab balik..


boleh,insyaallah.. ahaha.


cam betul je.. makan kat sana 6 kali sehari. gila. tp aktiviti pack  gila.tak sempat rehat. kalau sempat tidur kejap tu kira heaven la. bgn pkul 5.30. tapi aku? orang kjut pkul 5,pkul 6 pagi baru aku bangun.. ahaha.. teruk2.. orang paling last siap aku. tp aku mandi takde la lame mna. adala 15 minit je. haha.


seriously,dududk sana rindu semua orang gila2! aku ulang. 


AKU RINDU SEMUA ORANG GILA GILA! especially....


1.mak aku
2.family aku
3.akmal aizat anuar
4.aqilah hamid
5.aisyah ameer


rindu gila!!!!!!


hari khamis ni nak balik kem dah.. i love u laaa.. waaa.. tak sabar nak balik. tp tak smpai hati nak tinggal rumah. ahaha.. ok lah. aku dah tak larat. ngantok.. take care. muahx3! bye..


                       later.......
  

No comments:

Post a Comment