Thursday, July 28, 2011

exam around the corner!!!!!

salam...hmm..pe nak cite ek????haaaa....cbe tgk post tittle tu...msti korg pk aku nie overkan???haha...mmg pon...exam tu bknnye around the corner dah...mmg aku da smpai junction dah pon....huhu...hari rabu minggu depan...3 hari bulan ogos 2011...TRIAL SPM SBP punye soalan...mati aku.....waaaa...btw,pray for me...please!!!!!!minggu depan dah start puasa...so selamat berpuasa...jgn ponteng tau..nanti kena denda RM3000 atau penjara dua tahun atau kedua-duanya sekali...takot tak???azab Allah lagi menakutkan...aku kat sekolah...so tak balik rumah...waaa...nak blik....lps raya TRIAL SPM JPN PERAK...pray for me please...ok la...nak baca buku lak..nanti aku conteng2 lagi...sayang korang semua...assalamualaikum.....




gambar budak kelas aku..yg aku story hari tu.....



No comments:

Post a Comment