Thursday, July 7, 2011

kaki aku yang sakit....

salam..hari tu aku ada cite kn yg kki aku skt...msk hari ni dah 3 kali aku jmpe doktor...ok..aku start dgn my first appoinment...


ceritera pertama...

actually yg tu MA je..dia cakap bengkak biasa je...but can u imagine that kaki aku tgh skt gle..then tak bg mc pon..dia tak tau mcm mna life aku kat sekolah tu..hari2 naik tangga dekat 5 6 kali..parah aku...lps tu aku pegi mntak kat En. Zul,my school PK HEM...nsib baik dia bg blik...then aku call mak...nangis2 jugak aku nak blk..haha..trukkn..dah besar pun homesick lagi...ish3...nadwa....habis crta first..now come the second one....


ceritera kedua.....

ok...waktu ni aku dah blik..hari selasa aku pegi jmpe doktor..pegi wad kecemasan jela..sbb dah mlm..siang tu mak aku tak leh bwak sbb keje...kesian mak aku..parah aku mlm tu..sbb doktor yg check aku tu LELAKI!!!!!cuak kot..knpa laa doktor laki..dia pgg kaki aku...waaaaa....nak nangis...mmg la before nie aku ni bodoh skit...gatal sgt bsntuhan dgn laki..tp skg aku dah insaf..tak nak dah...byk dah dosa aku utk ditambahkan..tapi time tu aku fikir...aku tgh darurat..tgh sakit..reda jela...Ya Rabb,ampunkn aku...ok,back to the story... doktor tu ckp maybe aku punya tissue kaki injured and dia sarankn aku utk demah kaki aku dgn ais...ubat pon dpt gak.....kesian kat aku...huhu...




ceritera ketiga....

ok..nie last...td pegi jmpe doktor lgi..sbb kaki aku skt lagi...then dia suruh g x-ray dlu...melalui hasil x-ray aku tu..tulang aku ok je..and the conclusion is mmg tissue kaki aku yg problem...tu yg bengkak tu..dapat la aku minyak panas,bandage and ubat tahan sakit..sabar jela...owh,lpe nak bgthu...mse second time jumpa doktor tu,dpt mc beb...4 hari...and that's mean...smgu aku tak gi sklah..huhu....ok...nie gambar kaki aku tu...korang tgk la cmne truknye nadwa yg mnje nie...hahaha....








i took the picture from all sides...tp pic yg ats ni pling truk..nmpk bengkak kai aku tu...huhu...ngeri...ok laaa...nanti aku coretkan lagi crta aku...good night...salam.... 


 

No comments:

Post a Comment